איך להשתפר ומהר

בכל מקום בו מעורבים אנשים, יהיו טעויות. לטעות זה אנושי, אבל היכולת ללמוד מתוצאות העבר שלנו ולצמוח מהן – היא הגדולה האמיתית. אנחנו חיים בעולם דינמי ואינטנסיבי, ויש תחושה שאין לנו רגע לעצור, אין די זמן להתעסק בעבר ומוטב להיות רק עם הפנים קדימה… אבל בפועל זה לא מספיק. דווקא בעולם שזז מהר – אנחנו צריכים להסתגל וללמוד איך להשתפר מהר, ולא ניתן לעשות זאת מבלי ללמוד מטעויות עבר. על פי מחקר שפורסם ב-Harvard Business Review,  קבלת אחריות על כישלון מגדילה את הסיכויים לשפר ביצועים באתגר הבא. תוצאות המחקר הראו שמי שלקחו אחריות על הכישלון של המשימה הראשונה נטו לבצע טוב יותר את המשימה השנייה.

  • אז איך לומדים ללמוד מטעויות כדי להשתפר ואיך לומדים מהצלחות כדי לשמר?
  • איך משרישים תרבות תחקור ולמידה בארגון?
  • כמה צריך להשקיע בתחקורים?
  • האם זה בכלל משתלם?
sportography- אבי בקשט-6
sportography- אבי בקשט-38

נועם גרשוני, טייס חייל האוויר לשעבר ואלוף פראלימפי, מגיע אליכם עם הרצאה מעניינת שחושפת את סודות התחקור שהופכים את חיל האוויר לאחד החילות הטובים והמתקדמים בעולם, וללמד אתכם כיצד תוכלו להרוויח מאימוץ פרקטיקות שכאלה בארגון שלכם: בניית תשתית ארגונית המעודדת למידה מתמדת מהעבר, קידום שקיפות, מניעת "טיוחים" ופיתוח תרבות של אחריות אישית במקום אשמה. בהרצאתו משתף נועם גם קטעים נבחרים מתוך מסע השיקום הארוך שעבר בעקבות התרסקות המסוק שלו – החל מהפעם הראשונה שקם ממיטת בית החולים, דרך החזרה לעולם הספורט על כיסא גלגלים ועד לזכייה במדליה האולימפית; כיצד הצליח להשיג מטרות מהר יותר, איך בחר ללכת לספורט תחרותי ואילו הכנות הוא עשה לפני כל משחק באולימפיאדה.

הפקת לקחים מכשלים והצלחות היא קריטית להצלחה, אישית וארגונית כאחד. תומס אדיסון אמר "תוצאות שליליות הן בדיוק מה שאני רוצה, הן בעלות ערך לא פחות מתוצאות חיוביות. אני לא יכול למצוא את הדבר שעושה את העבודה הכי טובה עד שאמצא את אלה שלא". לעיתים הרצון להניח לטעויות העבר ולעבור הלאה גורם לנו לחזור עליהן שוב ושוב. אולי זה הרצון 'לחסוך זמן', הפחד לקחת אחריות על הכשלים שלנו ואולי זה פשוט לא בתרבות שלנו – אבל אם נצליח לשנות את זה נסלול לעצמנו סביבה כנה של למידה, התייעלות, אחריות והשתפרות מהירה.

בואו ללמוד איך עושים את זה נכון.

הרצאה מעניינת לקהל יעד: מנהלים בכל הדרגים, צוותי עובדים, מנהלי פרוייקטים

יצירת קשר

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram
Pinterest
Skype
דילוג לתוכן