לקוחות

המלצות

* המלצה חמה חמה *

אתמול נערך אצלנו הkickoff השנתי בנושא get ready to reach for the stars. כשחיפשתי מרצה אורח מצאתי את נועם גרשוני, וחשבתי שאין סיפור חיים מתאים יותר ממנו לנושא שלנו. וצדקתי ביג טיים. הרצאתו היתה מעניינת, סוחפת, מרגשת עד דמעות ומצחיקה בו זמנית. ונועם בעצמו הורססס 🤩 האנשים שלנו ישבו מרותקים ואני עוד שומעת הדים של תגובות במסדרונות. אם אתן מחפשות הרצאה של השראה אמיתית אבל לא בקטע מעצבן 🤩 זו הרצאת חובה!!!

אילי כתבי
משאבי אנוש בחברת סיקלו

״אין ספק שבעת הזאת הרצאתך הפכה חשובה יותר מתמיד לחשובה מאין כמותה.בהתבוננות על מה שיש ולא על מה שאין. הסיפור שלך מספר על נחישות, מנהיגות, התמדה, כח רצון – מאפיינים כל כל חשובים בחיים בכלל ובעת הזאת בפרט. המשובים הרבים שקיבלנו על הרצאתך דיברו בעד עצמם.״

שרון אלון
מנכ״ל רשת קראון פלאזה

בהומור ובראייה מפוקחת מצליח נועם ברגישות לשתף את הקהל בתובנות ובכלים שאסף במסע שלו, וזאת ממקום נגיש, פתוח ומחובר, בלי מילים גדולות ומפוצצות מידי. זוהי הרצאה על נחישות, על רגעי שיא ועל קבלת החלטות.

הפידבקים של העובדים היו מרגשים ואין ספק שאחרי שנה רוויית הרצאות וירטואליות ההצלחה היתה גדולה.
מאמינה שההרצאה יכולה להתאים לקהלים שונים כשכל אחד יכול להתחבר לתכנים מכיוונים אחרים.

ממליצה בחום.

Shai Zeligman
Wellbeing & Community Partner

״בשמי ובשם עובדי GENERAL MOTORS רציתי לומר תודה רבה על שעה מעוררת השראה במלוא מובן המילה!
זו היתה אמנם הרצאה וירטואלית (בהתאם למגבלות הקרונה) אבל זה לא פגם ולו במעט בזמן הזה שהיינו כולנו מרותקים למסך – מאזינים בשקיקה. צוחקים. בוכים. משתאים. מעריצים ובעיקר מקבלים פרופורציה על החיים באופן כללי.
נועם כתמיד מלא בקסם אישי, רהוט, סבלני, חייכן, רגיש .. זה היה עונג צרוף.
בשנה האחרונה קיימתי לא מעט הרצאות לעובדים שלנו ואני חושבת שהיום קיבלתי את מירב התגובות.
אני חושבת שזוהי הרצאת חובה לכל ארגון.״

דנה יצהרי
Employee experience manger
GENERAL MOTORS

נועם הגיע אלינו למכינה בתאריך ה15.6.21 להעביר לחניכי המכינה הרצאה, רגע לפני סיום שנת המכינה וגיוסם לצה"ל. בהרצאה נועם הביא את סיפורו האישי- השירות הצבאי, הפציעה ותהליך השיקום וההתמודדות.

כמוסד חינוכי המעודד גיוס חשוב לנו לחשוף את החניכים לצדדים הקשים שיכולים להתלוות לשירות המדינה, ואת כוחות הנפש הנדרשים בהתמודדות הזו. נועם הביא בשיחה בצורה כנה ונוגעת את הקשיים הרבים שבהם נתקל בדרך, ואת הכוחות אותם היה צריך לגייס על מנת לצלוח אותם. וכל זאת במבט מפוכח ומלא הומור. החניכים יצאו מהשיחה בוגרים ומודעים יותר לקשיים ולאתגרים שהחיים והשירות הצבאי בפרט יכול לזמן בפניהם, אך לתחושתי בשלים הרבה יותר להתמודדות עם אתגרים בחייהם, מכל סוג שהוא. ממליץ בחום.

אלעד שרייר
מנהל מכינה קדם-צבאית "מלח הארץ"

נפלה בידי הזכות לראות הרצאה מרגשת עד דמעות של נועם גרשוני.
נועם, טייס לשעבר שנפגע במלחמת לבנון השנייה בהתנגשות מסוקי אפאצ'י, מתאר את תהליך השיקום שלו, והסיפור מסתיים לאחר 6 שנים עם מדליית זהב.
אבל הדרך…הדרך לשיקום הייתה רצופת מכאובים ומשברים, ונועם הצליח להתמודד וקם על רגליו – תרתי משמע. נועם והסיפור האישי מעורר ההשראה מאפשר לכולנו להבין שהכל אפשרי – שאין דבר העומד בפני הרצון וגם בימים הכי קשים המוטיבציה להכיל את השינוי הם אלה שגרמו לו להתמודד.

ורד אדלר
Senior Executive - VP בחברת israco‎

אתחיל מהסוף…אם לא הייתי מתביישת הייתי קמה לחבק אותו בסוף ההרצאה. הרצאה מרגשת ומעוררת השראה שליוותה אותי מספר ימים לאחר מכן. נועם מרגש בעל קסם אישי . עם הומור עצמי ויכולת מופלאה לספר את סיפורו האישי המרגש של ניצחון הרוח על כל הקשיים הפיזים. בתום הסרטון שהוצג עם השמעת ההימנון אף עין לא נשארה יבשה. הרצאה מכוננת שאסור לוותר.

ריקי כהן
כנס משפטנים שב"ס

יצירת קשר

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram
Pinterest
Skype
דילוג לתוכן